dinsdag 12 mei 2015

Ally jumpsuits

Op het stoffenspektakel kocht ik twee goedkope stofjes (2 €/m) om de Ally jumpsuit van La Maison Victor (editie 2 zomer 2014) uit te proberen. Voor Luna maakte ik maat 146. Voor Jolie koos ik maat 128 maar verlengde het bovenstuk en de beenlengte. De eerste jumpsuit was bijna af toen de meisjes een voorstel kregen voor een fotoshoot. Ik schakelde een tandje hoger zodat de meisjes hun jumpsuit aankonden. Wij zijn heel blij met het resultaat van de jumpsuits en de foto's.


















Foto's: Luc Geys

22 opmerkingen:

  1. Maar zo cool zeg!
    En wat een prachtige jumpsuits, de tropische stof ligt hier ook nog in de kast… Super mooi, ook de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik ben benieuwd wat jij met de stof zal maken. Ik heb ook nog een lap liggen voor mezelf.

      Verwijderen
  2. Echte modellen zijn dat! Toch handig, als je voor praktisch elk naaisel een fotoscoop cadeau krijgt ;) En oooh voor de blauwe schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Het zou toch handiger zijn dat ikzelf beter kon fotograferen.

      Verwijderen
  3. Amaai, wat zijn jouw dochters groot geworden! Zet die testversies maar onder de noemer definitieve versie. Het staat hen beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wuaw! Wat een mooie foto's (mooi meiden ook natuurlijk!)! En heel gave jumpsuits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wuaw! Wat een mooie foto's (mooi meiden ook natuurlijk!)! En heel gave jumpsuits!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's van die mooie meiden van jou ....super creatie met zo een klein budget

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, leuke shoot, met leuke meiden en super jumpsuits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's van mooie meisjes!
    De jumpsuit staat hier ook hoog op het verlanglijstje van de dochter. Hierdoor schuiven ze beslist een paar treetjes naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik denk dat jij ook best een maatje kleiner neemt voor je dochter en wat verlengt.

      Verwijderen
  9. Knap, werkelijk alles zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's en dit is echt je mooiste naaiwerk! Maak er nog meer zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een knappe foto's! Mooie meisjes en jumpsuits ook uiteraard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. amai knap allemaal ... de jumpsuits alsook de dochters natuurlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen