vrijdag 17 februari 2012

Ik kreeg een award ...

van Sahara Kids



De spelregels:

1. Add the award to your blog.
2. Thank the blogger(s) who gave it to you.
3. Mention 7 random things about yourself.
4. List the rules.
5 .Award to 15 bloggers.
6. Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.







7 dingen over mezelf:

- ik heb pas vorige zomer de naaimachine ontdekt

- als autodidact vind ik het zo leuk en leerzaam om andere naaiblogs te lezen

- ik ben ongeduldig om nog vanalles uit te proberen met de naaimachine

- ik hou van eenvoud, niet te veel franjes

- ik krijg vooral voldoening van recyclage van heel goedkope leuke stofjes (rommelmarkt en kringloopwinkel) of van wat ik nog in mijn kast liggen heb (en toch niet meer aandoe)

- ik heb een voorliefde voor retro stoffen en vooral de originele retro kinderstoffen

- ik een naaiblog bijhou omdat het zo handig is een overzicht te houden van wat ik wanneer gemaakt heb ... en ik dit met geïnteresseerden wil delen.
 

En nu moet ik aan 15 bloggers deze Versatile Blogger award doorgeven. Wie zin heeft om deze tag over te nemen, neem hem gerust over!

1 opmerking:

  1. Ik heb zonet je blog ontdekt. Ben zelf ook autodidact en dankzij andere blogs slaag ik er in om elke keer wat meer te kunnen. Je maakt leuke dingen en ik ga je alvast volgen...nog veel creatief succes!

    BeantwoordenVerwijderen